Reklamacje
Formularz reklamacyjny - skorzystaj z wersji online
Zamówiony towar nie
spełnia Twoich oczekiwań, jest uszkodzony lub reklamujesz zamówienie z innych
powodów? Przepraszamy za zaistniałą sytuację i chętnie pomożemy ją rozwiązać.
Przygotowaliśmy formularz reklamacyjny online, aby jak najszybciej obsłużyć zgłoszenie.
Proszę wypełnić wszystkie niezbędne informacje w formularzu, a nasz zespół
zajmie się resztą.
Skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego online lub napisz maila na adres
info@grapa-systems.pl . Po
otrzymaniu Twojego zgłoszenia, wyślemy odpowiedź zwrotną potwierdzającą przyjęcie
reklamacji oraz dokładne instrukcje jak dokonać zwrotu.
Zwrot towaru:
Towar musi być w nienaruszonym stanie, nadającym się do
ponownej sprzedaży. Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Tylko w
takim przypadku zwrócimy Ci pełną cenę towaru.
Zapakuj towar ostrożnie, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Najlepiej wykorzystaj oryginalne opakowanie i pozostałe elementy, w które był zapakowany towar w chwili kiedy do Ciebie dojechał.
Koniecznie obejrzyj
towar przy kurierze!!!
Oceń stan opakowania – jeżeli widoczne są ślady uszkodzenia:
zgniecenia, rozdarcia, dziury, jeżeli część towaru wystaje z opakowania. Należy przyjąć towar i od razu z
kurierem sporządzić protokół szkody.
Jeżeli kurier nie posiada przy sobie protokołu, jak najszybciej skontaktuj się
z Nami – wyślemy do Ciebie kuriera z protokołem. Zrób koniecznie zdjęcia przesyłki,
jeżeli istnieje taka możliwość również zawartości paczki.
Jeżeli nie przyjmiesz przesyłki, koniecznie podaj powód
swojej decyzji na protokole/potwierdzeniu od kuriera.
We wszystkich przypadkach skorzystaj z formularza reklamacyjnego
online.