FAQ
Ile to kosztuje?
Podstawową cenę naszych produktów można znaleźć na tej stronie. Istnieje także możliwość przesłania cennika bezpośrednio na Państwa adres e-mail. Dla naszych Klientów, którzy nie są pewni swojego wyboru, przygotowaliśmy szeroką gamę produktów, spośród których mogą wybierać. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym zespołem.
Czy produkt jest dostępny?
Wszystkie produkty w sklepie Jansen Display prowadzonym przez Grapa Systems rejestrowane są w systemie , który został stworzony specjalnie dla firm produkcyjno-handlowych. Jesteśmy w stanie natychmiast sprawdzić, czy posiadamy dany towar w pożądanej ilości w magazynie. Wszystkie produkty są zazwyczaj dostępne. W przypadku gdy Państwa zapotrzebowanie jest większe niż ilość produktu dostępna w magazynie, bądź potrzebują Państwo produktu niestandardowego, zlecimy go do produkcji.
Jaki jest czas oczekiwania?
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu oczekiwanego produktu, muszą Państwo wysłać odpowiednie zlecenie do produkcji. Nasze produkty przechodzą kontrole jakości, bezpieczeństwa opakowań, badania przesiewowe oraz dalsze weryfikacje, na których opiera się reputacja naszej firmy. Pomimo kontroli, które zapewniają Państwu maksymalną satysfakcję, jesteśmy w stanie zrealizować Państwa zamówienie w ciągu 2 tygodni od wprowadzenia go do systemu.
Jakie wymiary są dostępne?
Szanowni Klienci, zakres naszych standardowych wymiarów znajduje się w katalogu. Zamówienia niestandardowe, na które jesteśmy otwarci, wymagają konsultacji ze względów technicznych. Standardowym, ekskluzywnym kolorem jest anodowany srebrny EV1. Wzięliśmy pod uwagę, iż w wielu sytuacjach konieczne jest uzupełnienie prezentacji odpowiednim kolorem ramy bądź baneru, dlatego też oferujemy Państwu szeroką gamę kolorów RAL dla wybranych produktów.
Jaki jest sposób dostawy?
Współpracujemy z firmą transportową DPD, GLS oraz Geis. Po zapakowaniu przesyłki, otrzymają Państwo bezpośrednio informację o odebraniu jej z naszego magazynu przez przewoźnika. Następnie kurier dostarczający przesyłkę będzie się z Państwem kontaktował na bieżąco.
Jak uzupełnić dane do faktury?
Należy uzupełnić wszystkie wymagane pola, w pierwszej kolejności zaznaczając, czy zamówienie będzie realizowane dla osoby prywatnej, czy na firmę. W części pierwszej podpisanej DANE OSOBOWE, w polu Firma, należy podać pełną nazwę firmy. Jeżeli w nazwie firmy musi się znaleźć imię i nazwisko, również należy je wpisać w pulu Firma. Kolejne pola do uzupełnienia, Imię i Nazwisko, nie zostaną zaciągnięte do danych, które pojawią się na fakturze. Jeżeli towar ma zostać dostarczony, na inny adres, należy zaznaczyć pole Inny adres dostawy i uzupełnić pola z nowym adresem.
Jak wgrać plik do wydruku?